STEAMPUNK EXPRESS
 EXPRESS 
 
  RSS  START  ARCHIWUM  NR·01  NR·02  NR·03  NR·04  NR·05  NR·06  NR·07  NR·08  NR·09   

 
Wydarzenia, projekty, kurioza

STEAMPUNK EXPRESS to pierwszy na świecie biuletyn informacyjny w całości poświęcony steampunkowi. Zawsze na tropie nawiedzonych twórców, dziwacznych pomysłów, fascynujących przedsięwzięć, a czasem nawet Sztuki! I Verne'a, oczywiście. Ukazywał sie niezbyt regularnie, ale zawsze na czas, od września 2002 do czerwca 2004.

Poniżej - spis treści wszystkich numerów. Ikonki oznaczają filmy, literaturę, komiksy, gry "bez prądu", multimedia i audio.

 
Numery archiwalne:

 NR·09  czerwiec 2004
Wielkie kinowe obsuwy, niekończące się adaptacje, słuchowiska zamiast filmów, steampunkowa muzyka, objazdowe wystawy i złote czasy dla graczy.
Filmowe lato - na jesieni John Carter na Marsie Posłuchajmy steampunku Karol Marks wiecznie żywy Eddie Van Helsing Światowy festiwal RPG Wizjonerzy

 NR·08  styczeń 2004
W tym roku czekają nas naprawdę niezwykłe atrakcje. Po fatalnym filmie "Liga Niezwykłych Dżentelmenów" steampunk otrząsnął się, wziął drugi, a może już trzeci oddech i przystąpił do ataku.
Nowy George Lucas Nim ogarnie nas szał 3 razy TAK Lovecraft dla 2000AD Wiosna nasza Heliograph kontratakuje Małe vademecum steampunku

 NR·07  październik 2003
Polski steampunk ruszył wreszcie z kopyta: konwenty, komiksy, gry fabularne... Kto wie czy następnym filmem Jerzego Hoffmana nie będzie steampunkowy remake "Lalki"?
Jajko czy kura? Steampunk od morza do gór Do ostatniego kadru Josephine: a jednak gęsi Ziuto zamiast Adlera Cała para w gwizdek Kult w Metropolis

 NR·06  sierpień 2003
Komiksy, komiksy i jeszcze raz komiksy. Amerykańskie, fińskie, czeskie, radzieckie, angielskie, francuskie, ukraińskie i koreańskie - co kto lubi.
Komiksy z górnej półki Klęska urodzaju Chłopaki coś kręcą Palec tow. Lenina Kupą mości gracze Steampunk na bezrybiu Perełki z Internetu

 NR·05  kwiecień 2003
Po zeszłorocznej stagnacji w steampunku dzieje się sporo i, co pocieszające, nie zawsze głupio. Wciąż zdarzają się utwory wybitne, ambitne albo po prostu wyjątkowo udane.
Proszę się nie pchać Ten zegar stary Ukryte Miasta na Lagafium Disney i Japończycy, część II Mniej Wellsa, więcej Dickensa Polak potrafi Lata 30-te... lata 40-te

 NR·04  marzec 2003
Tym razem niusy trochę lżejszego kalibru: o sieciowym RPG-u, o perfidnej pułapce na kolekcjonerów, o figurkach tylko dla dorosłych i o klockach LEGO.
Niech mu gwiazdka pomyślności Bohaterowie i potwory Więcej niż komiks Retro Power Rangers Czym skorupka za młodu... Coś dla dużych chłopców Nadciąga gra sieciowa

 NR·03  styczeń 2003
 NR·02  listopad 2002
 NR·01  wrzesień 2002
 


 RETROSTACJA © Krzysztof Janicz 2002-2008 | START | MAPA | KOMIKSY | KONTAKT |  RSS